johnny, az emberek nagyon hülyék

8 Júl

Hazaértem, még kedden igazából. Túléltük. Hú, nagyon jó volt, felejthetetlen összeborulások, torzulások, élmények, bulik… Jövőre vol.2!

Jelenleg nagyon meg vagyok elégedve az életemmel. Gondoltam közlöm. Így, hogy ilyen jól indult a nyár, már csak az kellene, hogy találok valami munkát, amivel megalapozom a nyár utolsó nagy buliját. Jövünk, SZIN!

Az a gond, hogy egyszer minden jónak vége lesz. Mármint most nem a saját dolgaimra gondolok, hanem a körülöttem lévőkre. És érdekes nézni, ahogy próbálnak túljutni. Az is változó, hogy mennyi időbe telik ez nekik. Ilyenkor olyan nehéz lehet józannak maradni, ép ésszel gondolkodni és cselekedni. Megpróbálják erősnek mutatni magukat, és közben belül darabokra törtek szét. Ami persze természetes, de ha valaki nem próbál ellene mit tenni, akkor az csupa negatív érzelmet fog maga után vonzani. Minden fejben dől el, nem? Csak hitesd el magaddal, hogy erős vagy és bírod, és akkor úgy is lesz. Mert nincs vége a világnak, nem is lesz egy jó darabig, és máshogy is lehet élvezni az életet.
Na, megvolt a napi elmélkedés is.

Ja és öhm, az a bizonyos “Sz. Vivien” az a nő, akire én gondolok? Aki megírta a Hamis gyönyört egy luxusprostiról? Akit letartóztattak, mert lányokat közvetített a Közel-Keletre? Mert ha igen, akkor bizony nagyot csalódtam benne…

UPDATE: Nem, elvileg nem ugyanaz a két nő.

Reklámok

Egy hozzászólás to “johnny, az emberek nagyon hülyék”

  1. kövidinka 2011. július 8. - 08:41 #

    Szalay Vivien. A nyaralás alatt elolvastam a “Hamis gyönyört”. Nagyon gyenge iromány, kidolgozatlan jellemek és gondolatok, aki még megteheti, az ne olvassa el! Inkább állítsátok meg Terézanyut még egyszer, ha arra jár! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

