day 09 – Amit bánok

9 jún

Megtanultam úgy felfogni, hogy eleve nem szabad semmit sem megbánni. Mert minden egyes ilyen tett ahhoz járul hozzá, aki te vagy. Minden kimondott vagy ki nem mondott szó téged jellemez. Ha a következmények rosszak, akkor pedig új tapasztalattal lettél gazdagabb, újabb lecke az élettől. Bár az is igaz, hogy mindenki a maga baklövéseit nevezi tapasztalatnak, ahogy Oscar Wilde mondta vala. Szoktak dicsekedni azzal, hogy valaki a más hibájából is tud tanulni. De az a lecke tényleg megmarad tartósan bennünk? Saját magunknak kell átélni valamit, hogy tanuljunk belőle.
Nyilván nekem is voltak olyan lépéseim, amit lehet jobban tettem volna, ha meg sem. De. Mint már mondtam, ez is én vagyok vagy voltam, máskor már tudni fogok mérlegelni. Talán ezt nevezik optimizmusnak, hogy nem kerülök padlóra (annyira) egy kis szerencsétlenség után. Na nem is tagadom, valóban optimista volnék. Ma zenét kaptok.

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

