day 06 – Legfontosabb dolgok

6 jún

Ne tudjátok meg, mennyiszer kitöröltem azt, amit ide írtam volna eredetileg. Mi is a legfontosabb az életben? Eltekintve a tárgyaktól, mint pl. a telefon, vagy ruházat (bocsi, én ezek nélkül nem hagyom el az otthonom), tényleg nem tudom eldönteni. Vagy leírni. Mindennap új, és mindennap új tapasztalattal gazdagodok, és a nyitottság, ahogy hozzáállok, szerintem fontos. Márha épp nincs olyan rossz napom, hogy inkább maradok egésznap a 4 fal között – ekkor a nyitottság ugye valahol messze jár.
A képesség arra, hogy megtaláljuk a szépséget a világ legeldugottabb helyein is, legapróbb teremtményeiben, legváratlanabb helyzeteiben. Mert szerintem aki megtalálja a dolgok természetes szépségét, az képes igazán a boldogságra. Már pedig mi lehetne fontosabb ennél? Aki boldog, annak meg van mindene. És a jókedv átragad a környezetére, a fák virágba borulnak és az emberek szárnyra kapnak a felhők közt, mint a madarak.
Azt hiszem, túl sok Coelhót olvastam.

2 hozzászólás to “day 06 – Legfontosabb dolgok”

  1. ati 2011. június 7. - 17:35 #

    Nem is lennék kíváncsi, ha nem így kezded a posztot, de így most már nagyon érdekel, hogy mi lett volna amit eredetileg írtál volna.

  2. kövidinka 2011. június 10. - 13:22 #

    “megtaláljuk a szépséget a világ legeldugottabb helyein is, legapróbb teremtményeiben”
    -> tücsköt, bogarat <-

Hozzászólás