day 05 – Amikben hiszek

5 jún

Erről a kérdésről mindig John Lennon God című száma jut eszembe.

I don’t believe in Bible

Semmit. Komolyan, Mária félrelépett csak. Na nem Istennel, nyílván. A 21. században sárgaházba kerülnének a nők ilyen kijelentéssel, körülbelül. A Szeplőtelen Fogantatás, az Istennő sem az, amit én keresek. Bár becsülöm Coelhót, de nem vagyok elfogult.

Véletlenek vagy a sors? Karma? Sokszor magam sem tudnék választani. A sors olyan, mint egy isten. Ezzel meg nem jutottam előrébb. Bár ahogy sokszor a dolgok összefonódnak, alakulnak vagy meg nem történnek, erősen elgondolkodok azon, hogy ez nem lehet véletlen sem. Minden okkal történik, ugye. Csak nem merem magam rábízni egy fejben létező “felsőbb hatalomra”, mert mégiscsak én élem az életem. A karma meg egy másik kérdés, igazából az egy olyan bemagyarázhatómindenbe dolog, szóval it’s not my cup of  tea.
Most, hogy sikerült mindenről beszélni, amiben nem hiszek, azt hiszem a God fő mondanivalójával fejezném be:

I just believe in me,
…,
And that’s reality.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

