day 02 – A szerelem definíciója

2 jún

Nem vagyok abban az emelkedett állapotban, hogy ilyen halhatatlan dolgokról próbáljak meg filozofálni. Amire bízhatom magam, az ismét csak a tapasztalataim.

Az első szerelem. Jaj istenem, akkora hűhót csapnak neki, hogy. Bár nem véletlenül. Coelho szerint az első szerelem mindig véget ér, de sosem múlik el. Ez valamiféleképpen igaz is. Én nem tudom úgy kitörölni az életemből, hogy abszolút eszembe se jusson olyan apró dolgokról, amiket már régóta a személyéhez kapcsolok. Nem tud nem érdekelni, hogy mi van vele, hogy van, kivel van. Ez pedig nem feltétlenül jelenti azt, hogy szerelmes lennék belé. Viszonylag sok időt voltunk együtt, és mindez annak a maradványa.
Hamár hosszú kapcsolatok, akkor. Nem egyszer elgondolkoztam már azon, hogy bizonyos idő elteltével csak megszokásból vannak-e együtt az emberek. Nem mernek lépni, nyitni az új felé. Beszűkülnek.
A szerelem öl, butít s nyomorba dönt. Kedvenc mottóim egyike, viszont be kell ismernem, hogy csak azért szoktam hangoztatni, mert egyáltalán nincs szükségem jelenleg a szerelemre. Na meg mert vicces. De vannak olyanok, akik azért vélekednek így, mert csalódtak a partnerükben, és ez átcsap depresszióba, esetleg agresszióba. Egyszer egy srác panaszkodott nekem a női nemről, meg hogy neki mennyire nincs szüksége kapcsolatra, mert ő majd a munkájával lefoglalja magát. Aha. 2 hét múlva csupaszivecske mindenhol.
Nem mondom azt, hogy feltétlenül visszautasítom a szerelem lehetőségét. Csak nélküle szabadabbnak érzem magam, és úgy érzem, hogy az én koromban (hajjajj) most minél több mindent meg kell élnem, nem pedig minden szabad percem Vele tölteni. Akivel úgysem tart örökre, mert semmi sem tart örökre, mint ahogy ezt is sikerült megtanulnom. 
Csak hogy valami kellemeset is sikerüljön mondani: hát persze, hogy rám is rámtör néha az az égető vágy valaki iránt, akinek én lennék a világának közepe. Bár lehet ez csak a természetes önzőségből fakad, ki tudja. Mindenesetre nagyon is jól megvagyok.

Összesűrítve a szerelem végülis csak fejben dől el. Ahogy minden más is. Egy kémiai reakció, akárcsak a többi érzelem. Egy kedves barátom szerint a szerelem, mint olyan, nem is létezik. Ha valakivel jól érzed magad, testileg és lelkileg is, akkor ennyi. Bár szerintem csak nem vallotta be magának, hogy bele van zúgva a lányba, tekintve hogy ő is csak férfiból van, na.
Egy kicsit kapcsolódott ez az előző napi témához, illetve fordítva is, de ezek pont azok a dolgok, amikről napestig lehetne beszélni, akkor sem lenne vége. De én most be is fejezem itt inkább, mielőtt regénybe bonyolódnék…

Reklámok

2 hozzászólás to “day 02 – A szerelem definíciója”

  1. stones 2011. június 10. - 13:11 #

    a szerelem endoterm vagy exoterm reakció? 🙂

    • lillla 2011. december 21. - 01:37 #

      hát én azt nemtudom, szerintem exoterm, biztos azért mondják, hogy forr a levegő valakik közt

Vélemény, hozzászólás?

