hello június

1 jún

Itt az idő, hogy valami újat kezdjek el, és most kitaláltam egy tök jót (na jó, nem is én találtam ki). Egy 15 napos küldetés, mindennapra jut valami, így legalább tudom, miről írjak, nem csak úgy a vakvilágba, pont ahogy szoktam. Talán ma el is kezdeném!

(Egy kis vázlat előre:)

Day 01 – Kapcsolatok.
Day 02 – A szerelem definíciója.
Day 03 – Legjobb barátom.
Day 04 – Egy pillanat.
Day 05 – Amikben hiszek.
Day 06 – Lényeges dolgok.
Day 07 –  Kedvenc helyem.
Day 08 – Kedvenc emlékem.
Day 09 – Amit bánok.
Day 10 – Ami jobb kedvre derít.
Day 11 – Ami miatt sírni tudnék.
Day 12 – Első.
Day 13 – Félelmek.
Day 14 – Amit hiányolok.
Day 15 – Törekvések.
+1 Day  – Egy utolsó pillanat. 

Igazság szerint nem ígérhetem, hogy mindennap írok majd, de azért próbálkozom!

2 hozzászólás to “hello június”

  1. Randall 2011. június 1. - 21:47 #

    Na, ez érdekesnek ígérkezik. Mindig öröm megismerni ember egy blogból. Persze ez nem 100%-os, de azért jó. 😀

  2. bekesip 2011. június 2. - 07:18 #

    Tetszetős ötlet. Hajrá!

Vélemény, hozzászólás?

