day 01- Kapcsolatok

1 jún

Hát igen, ez az egyik kedvenc témám, valahogy mindig utolér. Ez a blog is több mint a felében különféle kapcsolatokról szól igazából. Az elején főleg a szerelmiről.

Alapjában véve az ember társas lény. Aki nem érzi magát annak, az vagy önbizalomhiányos, vagy nincsenek barátai, vagy mindkettő. Nyilván evolúció, meg minden egyéb; ennél szarabb bevezetést nem is írhatnék a témához. Szóval valaki megtalálja Élete Nagy Szerelmét, boldogság, rózsaszín fellegek, megminden. Ezzel nem is lenne gond, csak ne 16 évesen történjen. Ezt a poklot én is megjártam, én is elkövettem azt a hibát, hogy egy olyan falat építettem magam köré, amin egyetlen ajtó volt, és ahhoz csak egyetlen egy embernek volt kulcsa. Minden hasznos időmet a fal mögött töltöttem el, pedig annyi minden más is történt kívül! Ezeket az időket sosem kaphatom már vissza. De hát mit ad az ég, a fal elkezdett leomlani. Kikukucskáltam a téglák között, és folyt az élet. Elkezdtem bulizni. Nahát, hát ez egész jó, és tök aranyosak az osztálytársaim. Viszont a fal nem omolhat rám, hát visszaépítem, de ajtó nélkül. Csak egy ablak volt rajta, amin én kimásztam, ha kedvem volt, csak ugye kívülről nem nyílt.
Ez a fal annyira jól sikerült, hogy azóta senki sem érdemelt ajtót rajta. Nem tudom, hogy ez jó vagy rossz, mindenesetre nekem tetszik ez a széles, világos ablak, ami természetesen a legjobb emberekre nyílik, azaz a drága barátaimra.

Ennyit tudnék írni a kapcsolatokról, tapasztalatból meg emlékekből merítve a gondolatokat. Egyébként meg, ki hogy éli meg ezeket a dolgokat, az már teljesen más kérdés…

2 hozzászólás to “day 01- Kapcsolatok”

  1. bekesip 2011. június 2. - 07:20 #

  2. Randall 2011. június 2. - 13:49 #

    Valóban, az ember társas lény. Néha előny, néha hátrány, mindenesetre jó, ha körül vagyunk véve emberekkel, de vigyázni is kell, mert vannak olyanok, akik tönkre tudnak tenni minket.
    Sose értem, hogy, hogyan lehet tizenévesen valakit életük szerelmének nevezni valakit. Egyszer mindennek vége lesz, ezek csak szárnypróbálgatások, egyfajta próbák sorozata, ami majd az igazi kapcsolathoz vezet. Ha egyáltalán vezet valahova…

Vélemény, hozzászólás?

