instant karma

10 máj

Valami nagyon jót tehettem a múlt héten, mert az utóbbi pár napban elhalmoznak aprócska bókokkal. Én pedig nagyon szeretem a bókokat! Mondjuk ma egy kis rossz döntésnek rossz következménye lett, ami miatt emésztem magam, pedig egyébként tényleg apróság. Na jól van, nem mintha most lenne okom panaszkodni bármire is úgy általában, nagyon jól vagyok manapság. Felfrissülten, mosolyogva, meg úgy mindenhogy, ami szép s jó. Bár élek a lehetőséggel, hogy kedves barátomat, Cicát idézzem: Karma is a bitch!

Vélemény, hozzászólás?

