notesz

26 feb

Erősségeim

Nagyon büszke vagyok, mert _____boldog vagyok__________
Fontosnak érzem magam, mert ___azt akarom, hogy mindenkinek jó legyen ____
A szüleim legjobb tulajdonságomnak azt tartják, hogy ___okos vagyok__
A barátaimnak az tetszik bennem, hogy ____megbízható vagyok_______
A legjobb sportteljesítményem: _______olyan nincs…________
A tanulásban ___töri____ tantárgyból vagyok a legsikeresebb.
Ha egyetlen tulajdonságomhoz ragaszkodhatnék csak, az a _kedvességem__ lenne.
Ha hirdethetném magam, mint pl. egy autót, a legjobb vonásomnak az __önzetlenségemet__ említeném.

Gyengéim

Kiábrándult voltam, amikor __azt hittem, hogy én irányítok, de kiderült, hogy mégsem____
Jelentéktelennek éreztem magam, amikor ___nincs ilyen, csak ha rossz napom van____
A szüleim azt mondják, hogy változtatnom kell _____a szorgalmamon_______
A barátaim azt állítják, hogy fejlődhetnék __(a nőiességben :-D)__érzelmileg____
A sport, amelyben jobb teljesítményt szeretnék nyújtani: ____futás_____
Tantárgy, amelyben javítani szeretnék: ___matek, fizika_____
Ha indulnék a választásokon, az ellenfeleim a legnagyobb hibámul azt rónák fel, hogy ___nem vagyok magabiztos_
A leglényegesebb dolog, amelyen változtatni szeretnék: __az 5 éves érzelmi szintemen____

(Iskolai önismereti izét kellett kitöltenünk magunkról, magunknak)

3 hozzászólás to “notesz”

  1. kövidinka 2011. február 28. - 08:18 #

    Egy 5 éves óvodás teli van őszinte érzelemmel! 😀

    • lillla 2011. február 28. - 19:56 #

      Basszus nemár 😀

      • kövidinka 2011. március 1. - 15:53 #

        (evolúció) egy év múlva másképp töltenéd ki a noteszt, lehet, csak a matek/fizika maradna konstans 🙂

Vélemény, hozzászólás?

