Szabó Klára Petra

18 dec

Kicsi a világ. Valamikor pár hónapja találtam egy blogot, Art & Style a neve, és nagyon tetszett, ahogy le tudta festeni az embereket az illető.
Nos, az Őszi Tárlaton láttam ezeket a képeket:

 

Hát igen, a 2 ember egy és ugyanaz, mint erre később rájöttem. Ami persze külön öröm volt, mert a rajztanár nagyon dícsérte ezeket a képeket, meg egyszer én is így akarok festeni. Úgyhogy igen, ezek is a kedvencek között vannak.

http://szaboklarapetra.blogspot.com/

Oldalt vannak a művei, ott van az Art & Style is 🙂

Reklámok

Egy hozzászólás to “Szabó Klára Petra”

  1. ... 2011. január 1. - 22:46 #

    én is nagyon szeretem a munkáit…Ő a rajztanáromnak a felesége:)

Vélemény, hozzászólás?

