29 nov

11 éves koromban még volt bennem egy kis remény, hogy nemsokára én is kapok egy meghívót a Roxfortba, mert annyira megfogott a Harry Potter könyv, és olyan szinten szerettem, hogy. Hát a meghívó nem jött sajnos (vagy nem sajnos), de a múlt héten a történet végére értem és elolvastam a befejező részt. Fú. Rögtön le is töltöttem a 7. rész első felét, egy gyenge mozis felvételt angolul, valamint felirat nélkül. Nem baj, megnéztem.
És imádtam. Bár a könyv nyilván ezerszer jobb, de mégis. spoiler Hermione és Ron románca a kedvencem. Rá is jöttem valamire:

Arra, hogy Emma Watson gyönyörű!

Reklámok

2 hozzászólás to “”

  1. hellopetra 2010. november 30. - 21:39 #

    szerintem isteni volt a film… várakozáson felüli volt számomra, meg is lepődtem mert nem vártam volna, és szerintem azért a fontos részeket nagyon sikeresen kihozták az egészből…
    emmáról meg mindig a one night only – say you dont wan’t it jut eszembe 😀 de szerintem nem olyan szép, inkább különleges 😀

    • lillla 2010. december 4. - 16:27 #

      nem ismertem a számot, de megnéztem, gondoltam hogy benne van a klipben 😀 rohadt jól néz ki szerintem 😀

Vélemény, hozzászólás?

