Sziasztok

6 nov

Olyan rég voltam itt, hogy belépéskor be kell írnom a nevet és jelszót, mert már “elfelejtett” a WordPress.

Szerelembe estem egy szempillantás alatt, mikor megláttam képét az üvegfal mögött. Tudtam, hogy cselekednem kell, most vagy soha alapon. Ha nem tettem volna meg, talán nem lesz még egy ekkora lehetőségem egy csodás szerelemre. Az összhang máris tökéletes, hozzámsimul és gyengéd velem, és tudom, hogy ezentúl ő teszi még szebbé mindennapjaimat, mert tudom, hogy van nekem. Ami külön említésreméltó, hogy sosem hittem, hogy ez a plátóinak vélt vonzalom valaha is beteljesedik.

Ő az. H&M. Képforrás: http://maddinka.blogspot.com/

Vélemény, hozzászólás?

