A blogírás művészete

28 Sze

Jajj, ma nagyon mozgalmas napom volt! Ugye felkeltem 6:36-kor, de nagyon fáradt voltam, mindenesetre elkészültem, és 7:42-kor lementem a ház elé és az egyik barátommal elindultunk iskolába!

Nagyon izgalmas volt, bár a matek mintha kicsit unalmas lett volna. Egyébként 11:43-kor megvakartam a fülcimpám. Futottunk 2000 métert is, 12:35-kor meg köhögtem egyet, remélem nem vagyok beteg.  A fizika egészen lekötött, óra közepén viszketett a lábam, ki van száradva a bőröm… Aztán még tesink is volt, röplabdáztunk, amit én nagyon szeretek, bár elég bénácskák voltunk ma, de majd gyakorolunk, és megint jók leszünk, és majd megint megyünk versenyre, amit remélhetőleg nem utolsóként zárunk, mint tavaly, jajj de várom már. Kondiztam ma, 18:21-kor megszólalt a Hound Dog a magnóban. Szeretem ezt a zenét. Most meg 20: 29-től kezdve 20:53-ig folyamatosan hapciztam. Lehet mégis csak beteg leszek. Na majd kiderül, pusziii 🙂

Éljen az énblogírás senkit-sem-érdekel alműfaja!

Reklámok

2 hozzászólás to “A blogírás művészete”

  1. yoyo! 2010. szeptember 28. - 22:31 #

    nekem teccik ez a mindent leírsz téma 😀

    • lillla 2010. szeptember 29. - 21:51 #

      Remélem vicceltél 😀

Vélemény, hozzászólás?

