Nyár

31 aug

Hát biztos, hogy ez is felejthetetlen volt, mint a többi… Nem tudom, hogy a legjobb-e, bár általában mindig úgy van, hogy az idei mindig jobb, mint a tavalyi. Na jó, legyen most is így.
Szóval, bár nem tudtam pénzt szerezni, és fesztiválozni sem voltam (na mindezek majd jövőre ), de voltam nyaralni és jól lebarnultam, és partiztunk is. Sok tapasztalatot szereztem, új arcokat ismertem meg, sokat tanultam az emberi kapcsolatokról és érzelmekről. És bár majdhogynem egyik tervem sem jött össze a nyárra, de ettől eltekintve nagyon színes szünetet tudhatok magam mögött.

És már látom, hogy a tanév sem lesz olyan unalmas és szürke, mint amilyenre számítanak sokan…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

