Blogok

25 aug

Találtam egy blogot, ami a többi blog kritizálásával foglalkozik. Többnyire egyet is értettem a véleményekkel, viszont van 2 blog, amit meg kell védenem. Az egyik Helen blogja. A BlogWatch fiókba tenné, de nekem nagyon is szimpatikusak Helen írásai. Nem erőltetett, és mindig megmosolyogtat.
A másik meg Coelho blogja. Bár tüzetesebben nem olvastam bele, mert csak most fedeztem fel, ahogy a kritikákat olvasgattam, de nekem tetszik. Mondjuk könnyen meglehet, hogy elvakult vagyok vele kapcsolatban, mindenesetre a BlogWatch elég lehúzó volt.

Még QTPie blogja kérdéses számomra, a kritika negatív róla, de nálam a Kedvencek között van, talán mert szórakoztató néhol, bár a nőkről hogy is mondjam, elég polgárpukkasztóan ír, vagy azért, mert Zé mondta, hogy olvassam.

De hát ízlések és pofonok; elvégre nem szentírás, amit ott írnak.

Feed vagy fiók? Döntse el mindenki saját maga.

blogwatch.blog.hu

Vélemény, hozzászólás?

