Régiúj hippik

16 aug

Felemelő érzés volt látni azokat az embereket, akik a 70-es években voltak huszonévesek, mert most ők voltak többségben. Sikeresen felöltöttek magukra valami ethno vagy virágmintás felsőt, trapéz nadrág, és hajrá. Szegedi Szabadtéri Hair. Filmet imádom, hibátlan, és bármikor meg tudnám nézni, és megunhatatlan is. Előadással ugyanígy vagyok, most, hogy láttam én is. A színek, a fények, a sok táncos… Szóval ZSÍR volt. Persze a meztelenkedő rész mindent vitt, de az egész darab jó volt, laikus szemmel, mivel még aligha voltam igazi musical-en. Személyes kedvencem Szemenyei János, na persze nem azért, mert mindent láttam belőle véletlen, amit általában a hálótársak láthatnak csak, hanem mert nem tudom. Na jól megmondtam ezt is 🙂 Szóval sajnálhatja, aki kihagyta (igen Cica, rád is célzok ezzel)!

Reklámok

2 hozzászólás to “Régiúj hippik”

  1. hellopetra 2010. augusztus 16. - 14:16 #

    :DDD láttad meztelenül… ? :DD legalább jó látvány volt? :DD

    • lillla 2010. augusztus 17. - 16:05 #

      Jah láttam 😀 a közönség felé fordulva húzta a boxert.. Nem volt jó, szőrös volt 😀

Vélemény, hozzászólás?

