Mindig olyan letargikus állapotban? …Nem.

26 Júl

Nem tudok már mit csinálni. Egyedül a szobámban, olyan zene szól, amit még pár éve hallgattam. A régi szép időkre emlékeztet. Nem voltam tisztában még a döntéseim súlyával, épp ezért gondom sem volt sok. Néha visszasírom azokat az időket. Bárcsak ne lenne olyan könnyű másokat bántani…

Nem is szeretek dönteni. Nagy dolgokban legalábbis biztosan nem. Olyankor csak hagyom, hogy sodródjak. Majd a Sorsra bízom az egészet, és lesz, ami lesz. Nem vagyok felelőtlen, nem érzem azt, hogy ez hiba lenne. Csak a következményektől félek sokszor. Majd azzal áltatom magam, hogy ezt a Sors akarta így. Mindenkinek megvan a maga Személyes Története, ez pedig az enyém.

Ha pedig nem vagyok boldog, akkor majd azt mondom magamnak, hogy mindig lehetne rosszabb is. Azt hiszem, optimista vagyok. A boldogtalanság is csak egy átmeneti állapot, nélküle pedig nem tudnánk, mi az a boldogság.

Csak legyen gyorsan vége… Valami jelet akarok…

2 hozzászólás to “Mindig olyan letargikus állapotban? …Nem.”

  1. hellopetra 2010. július 26. - 22:22 #

    jó zene. szeretem.

    • lillla 2010. július 26. - 23:38 #

      Naná 😉

Vélemény, hozzászólás?

