John Bunyan-t idézve

24 Júl

Ami történt, megtörtént, de nem bánom, hogy annyi gonddal kellett megküzdenem, mert ezeknek köszönhetem, hogy eljutottam oda, ahova akartam. Most semmim sincs, csak a kardom, amit szívesen átadok bárkinek, aki zarándokútra indul. Magammal viszem a csaták jeleit és sebeit – ők a tanúi mindannak, amit átéltem, és őket kaptam jutalmul hódításaimért.

Mindenkinek vannak olyan történetei, amikről bárcsak azt lehetne mondani, hogy rémálom volt az egész. Bárcsak ne történtek volna meg. De ezek azok a tettek, amik azzá faragtak, aki most vagy. Én már nem csinálnék máshogy semmit sem. Minden pillanat a múltból az én részem. Ha valami hiányozna, akkor egy másik ember lennék. De én örülök, hogy én én lehetek. És neked is örülnöd kell, hogy te pedig te vagy.
De ezeket a sorokat mindenki máshogy értelmezi. Nekem ezt üzenték John Bunyan szavai.

Ezek a kedves jelek és sebek nyitják meg előttem a Paradicsom kapuit. Volt időszak, amikor állandóan olyan történeteket hallgattam, amelyek az elszántságról szólnak. Volt, amikor csak azért éltem, mert élnem kellett. De most azért élek, mert harcos vagyok, és azt akarom, hogy egy napon ott lehessek az Ő társaságában, akiért annyit harcoltam.

Gondolataimhoz szorosan kapcsolódik a Pillangóhatás c. film, illetve az Angels and Airwaves Rite of spring c. száma.

Vélemény, hozzászólás?

