Búcsú

22 Júl

Tegnap tartották a búcsúbulijukat azok az osztálytársaim, akik mennek augusztusban Dániába fél évre.
És ahogy arra számítottam, sírtam is. Nem is tudom, először biztos voltam benne, hogy sírni fogok, aztán nem, mert egy sima partiként fogtam fel, de mégis. Mikor Cicával és Dollival kiültünk hárman az utcára, felálltam eléjük, rájuk néztem, és már görbült is a szám. Nagyon fognak hiányozni, pedig nem örökre mennek el… Dollit is sikerült meghatnom ezzel, Cica meg Cica 🙂
Persze Peti, Marietta, Vivi és Luca is ugyanúgy fognak hiányozni, még Gergő is, főleg matek óráról, meg németről 🙂

És hogy az estének jó befejezése legyen, Vivi és az én biciklim még most is egy biciklitárolóban pihen, mert Vivi lakatja nem adta meg magát csak azért sem 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

