Uramisten

24 jún

Rtl Klub megint alakított, SP tinisztárra azt merte mondani, hogy olyan rajongás veszi őt körül, mint annak idején a Beatles-t. Fúj! A kettő egyáltalán nincs, és soha nem is lesz egy szinten, SP meg se érdemli, hogy egy mondatba kerüljön velük…

Reklámok

10 hozzászólás to “Uramisten”

  1. hellopetra 2010. június 27. - 18:02 #

    Ezt én is nagyon utálom, mikor valaki olyat aki szinte semmit sem ért el, vagy pedig semmilyen törekvéssel érte el azt a valamit, őt egy szintbe helyezik, azzal, aki sokkal több, elismertebb, és nem csak mert a néha ostoba média megcsinálta annak, aki.

  2. Charismatica 2010. június 30. - 09:07 #

    Nekem még ott is elgurult a gyógyszerem, amikor a VIVA Cometen ő nyert mint legjobb férfi előadó, sajnálatos módon lekörözve azokat is, akik tényleg klasszisokkal tehetségesebbek nála. Nem értem én sem, hogy mi alapján dől el mai napság, hogy ki az abszolút sztár, mert az már sajnos ismeretes, hogy nem a tehetség a döntő.

    • lillla 2010. június 30. - 19:54 #

      Talán az dönti el, hogy kinek az előadása közben csúszik le több bugyi a közönség női tagjairól, nem tudom pontosan, hogy mérik. Egyébként meglepő valóban, hogy ez a “senki” nyert is valamit, mondjuk azért a Viva Comet-tel is kitörölheti a seggét, legalábbis szerintem nem valami nagy díj az 😀

  3. Saiid 2010. július 1. - 00:46 #

    nem vok SP fan, de többet tudok róla mint ti 🙂 anno úgy kezdte, h reppelt (tehát azt csinálta, amit szeretett) és ezeket feltette youtube-ra, ahol felfedezte valaki… persze miután elkészült az 1. albuma erőteljesen érdekelte őt a sajtó, később már a pénz miatt elkezdett valami teljesen más műfajt, ezt a nyálas szart, amit sajnos a pénz miatt csinált… mert akik a magyar undergrundban jártasak, tudják, h ebből nem lehet megélni. ezért kezdte el ő ezt a szart, amit vmiért nagyon csipáznak a tini csajok, és emiatt él SP ilyen jól… Szal bármit mondtok rá, ne mondjátok azt, h tehetségtelen, vagy h semmit nem tett meg ezért. az tény és való, hogy soha nem lesz olyan mint a Beatles. mert bár én őket nem ismerem, csak max 1-2 zenéjét, tudom, hogy SP soha nem lesz olyan híres, vagy olyan szinten mint a Beatles… Amit viszont nagyon sajnálok tényleg, hogy megutáltam, mert a pénzt és a csillogást választotta ahelyett, amit tényleg tudott és szeretett csinálni. 😦

    • lillla 2010. július 12. - 00:09 #

      De én nagyon jól tudom, hogy reppelt, még évekkel ezelőtt hallottam pár számát, pedig a műfajt nem szeretem, de nem tartottam rossznak. Ezzel a kis háttéranyaggal mondtam, amit mondtam, és így tartom a véleményem 😀 A tehetségét nem vitattuk szerintem, jó hangja van, csak igen, ez a pénz centrikus hülyeség szörnyű. Na mindegy, jó neki 😀

    • lillla 2010. július 21. - 00:10 #

      De Csengeri, te mindig mindent jobban tudsz mindenkinél 😀

      • Saiid 2010. július 21. - 00:33 #

        nem tom h ezt te honnan veszed, de egs.
        mellesleg… csak azért írtam, mert több közöm van sztem a magyar undergroundhoz mint nektek =)

  4. lillla 2010. július 21. - 00:38 #

    Underground rap-hez meg hip hop-hoz talán, de nem ismersz, ergo fogalmad sincs, milyen zenét hallgatok, és most nagyon melléfogtál, mert szeretem a magyar alter muzsikát, úgyhogy kösz a kommented, de megint nem sikerült beoltani 😀

    • Saiid 2010. július 21. - 00:48 #

      nem tom hogy jött ide az alter 😀 am meg én is szeretem =)
      de
      1.: nem beoltani akarlak
      2.: nem is kioktatni
      3.: igazad van, nem ismerlek
      4.: bocs ha vmivel megsértettelek vna v vmi..
      5.: sztem ezt itt hagyuk abba (:

  5. lillla 2010. július 21. - 01:31 #

    Underground – alter, lehet hülyeség, de szerintem együtt jár a kettő igggen sokszor. Persze, hogy nem oltasz, csak mindent jobban tudsz, ennyi. Értem én 🙂 Nem haragszok érte 🙂

Vélemény, hozzászólás?

