Na itt vagyok :)

23 jún

Sikeresen hazaértem, talán mondhatni minden rendben, bár a kirándulás részét sztornózta az eső, meg a temérdek szúnyog is. Ezért jobb tennivaló híján meccsnézés volt a program, és lány létemre igenis élveztem, sőt, kezdem újra kedvelni a focit. Mármint csak ezeket a nagy ‘durranásokat’ csak. Kedvenc meccsem még mindig a Portugália vs. Észak-Korea volt, jókat derültem rajta. És akkor már egy idevágó kis muzsika, kedvezve a férfinemnek és szemnek, de csak mert olyan fülbemászó…

2 hozzászólás to “Na itt vagyok :)”

  1. hellopetra 2010. június 24. - 13:24 #

    Én rosszul vagyok ettől a nőtől a zenéjét sem szeretem. 😀
    Egyébként én is szoktam nézni a focit, szerintem jó dolog. Mármint én alapból nem szeretem ezt a besorolást, hogy jajj csak a férfiak nézik, meg a nők nem szeretik stb. Én kedvelem, nem is az, hogy imádom, de azért engem kifejezetten vonzz. 😀 Ami szerintem egy tök jó dolog.

    • lillla 2010. június 24. - 18:09 #

      Jaja, meg hogy nem értünk hozzá. Pedig azért valamennyire de, nem ülök én se kussba, amikor lesről beszélnek, vagy valami 😀 Szerintem jó szám, fülbemászó 😀

Vélemény, hozzászólás?

