Gyakran ismételt

29 máj

Nem egyszer kaptam már meg, hogy amit és ahogy itt írok, az nem én vagyok. Felteszem a kérdést olyankor: az ilyet vajon el lehet színészkedni? Aki ismer élőben, az tudja, hogy tényleg nem vagyok ilyen “komoly”. De ez is én vagyok, csak máshogy. Ezek itt mind az én gondolataim.

Nem azért írok, hogy Nagy lehessek. Ezt is megkaptam már 🙂 Azért, mert szeretem kifejezni magam, és mert szeretek írni és fogalmazni. Ha Nagy akarnék lenni, akkor az nem ebben a műfajban.

Miért nem tudom személyesen megfogalmazni a gondolataimat, ha itt olyan jól megy? Mert amit itt leírok, azt annyiszor gondolom át, amennyiszer akarom. És mind javítható, törölhető. A szavakat nem lehet kiradírozni. Vannak helyzetek, amikor nehéz megszólalni helyesen, pedig annyi gondolat van a fejemben.

Tessék, válaszok, a “vádakra” , hogy később megkímélhessetek engem 🙂

2 hozzászólás to “Gyakran ismételt”

  1. hellopetra 2010. május 29. - 11:45 #

    Hát szerintem blogot írni fantasztikus… Sokan nem értik, hogy “abban mi a jó”, de ha csinálnák, talán rájönnének. Egyébként nekem nagyon tetszenek az írásaid! Nem csak az a sima – jaj reggelire ettem egy pirítóst, utána meg fogat mostam…- dolgok… Hanem épkézláb, értelmes, jól összerakott mondatokat leírsz, és ebben kifejezed magad. Sokak biztos nem látják ebben a fantáziát, sem a háttérjelentést, pedig elég jelentősen ott van. Csak a sorok mögé kéne látni, és értelmezni. Szerintem jó dolog. Akinek meg nem tetszik, hát annak nem kell olvasni. puszii

    • lillla 2010. május 30. - 15:54 #

      Igen ígyvan. Főleg, hogy nagyon szeretek célozgatni bizonyos dolgokra meg személyekre. Vagy leesik másnak, vagy nem 😀 Akit meg bánt a dolog, az tényleg ne olvassa.

Vélemény, hozzászólás?

