Lakodalom van a mi utcánkban…

23 máj

És nem is volt olyan rossz. Annyira nem unatkoztam, még szülőket is megtáncoltattam. Toroköblítő pálinka is volt, és egész jó kedvem (nem az előbbi miatt). Megfigyeltem a gyerekek hierarchiáját foci közben, ahogy a kisebbiket hibáztatják mindig. Volt egy szájhős is, akinek volt 2 szolgaként tartott “barátja”. Volt egy kis köpcös fiúcska is, akinek szintén a szája volt csak nagy, és mindig másra kente a balhét. Ó igen, volt időm.
Csendes elmerülésemet az emberek megfigyelésében csak egy kedves személy zavarta meg, mondhatni állandó jelleggel, és bár “csak” 10 évvel idősebb nálam, annyira nem éreztem megfelelő társaságnak, főleg miután komiszan bepróbálkozott nálam.
Tehát, annyira nem is volt gáz ez a falusi mulaccság, szinte bántam, hogy hazajöttünk 🙂

Reklámok

2 hozzászólás to “Lakodalom van a mi utcánkban…”

  1. kövidinka 2010. május 25. - 08:20 #

    Alma a fájától

    Csak egy kis adalék a megfigyeléshez: a kis köpcös fiúcska apja volt a falu focicsapatában a gólvágó csatár, góljainak számával csak a “beszédért” kapott sárga lapjai vetekedett …

    • lillla 2010. május 25. - 22:23 #

      hát akkor tényleg nem esett messze 😀 bár a sporttehetségét annyira nem véltem felfedezni benne

Vélemény, hozzászólás?

