Mi van már?

3 máj

Feljegyeztem azt a furcsa érzést, ami akkor tört elő, mikor fürödtem. Ültem ugye a kádban, még telefonáltam is. Minden oké volt. Kihúztam a dugót, és a víz elkezdett folyni. Ültem, és éreztem a bőrömön, ahogy csökken a víz szintje. Mikor már bokáig se ért, azt hittem, hogy én is folyok lefelé. A meglepődöttség ijedtségbe csapott át, és kiáltottam anyának, hogy jöjjön. És egy mondat villant be a fejembe: ments meg.

Reklámok

Egy hozzászólás to “Mi van már?”

  1. hellopetra 2010. május 3. - 12:43 #

    ez érdekes

Vélemény, hozzászólás?

