Szerencsétlenkedések

27 ápr

A napokban hihetetlen mód kicsúszott a lábam alól a talaj, legalább is ezt éreztem, semmit sem tudtam irányítani. Olyan apróságok miatt éreztem magam teljesen szerencsétlennek, mint hogy a hűséges biciklim hátsó kereke kilyukadt, én meg háromszor indultam el vele, mire felfogtam ezt. Aztán hétvégén még a fülhallgatómat is elhagytam valahol. Persze, erre hétfő reggel kellett ráeszmélnem, 4 óra alvás után, mert ugye vasárnap sosem tudok elaludni.
De szerencsére tegnap este óta minden rendben van, a forgatás fejben meg is van, jövőhéten kezdhetjük. Majd arról is lesz jelentés. Még új fülest is szereztem 🙂 Nem hagyom én könnyen magam…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

