Emlékek

25 ápr

Tegnap este hazafelé volt egy kis időm gondolkodni.  Azokra gondoltam, akik az elmúlt években formálták a személyiségem, életem, a tudtukon kívül. Jelentéktelen személyeknek is gondolhatnám őket, de nem azok. A fiú, aki engem szeretett először (elvileg), a fiú, aki velem csókolózott először. Lehet, hogy nekik meghatározó ember voltam az életükben, de ők nekem nem. És most mégis milyen jó lenne egyet beszélgetni velük, hogy mi a helyzet.

Itt van az ágyam mellett egy festményem, egy naplemente a Tiszán. Álomszerű. Most olyan meleg érzések vannak bennem. Nem tudom eldönteni, hogy jó-e egyedül vagy nem? Annyi biztos, hogy valami megint csak hiányzik, és jó lenne tudni mi az, és jó lenne, ha valaki vagy valami kirobbantana. A hétköznapjaimat is meg akarom változtatni. Vissza akarok kerülni a békés boldogság idejébe, amikor semmi és senki nem zavart, nem hiányzott, nem kellett más, csak aki ott volt nekem.

Paulo Coelho pedig iszonyat jó. Sokmindenre rádöbbent az írásával, ami eddig is ott volt bennem. Hihetetlen ez az ember!

Szóval akkor ez van most. Olyan jó ragaszkodni az emlékekhez. (Ezért alszok még mindig a szív alakú párnával, amit Árontól kaptam.) Semmi pénzért nem akarnám elveszíteni őket. Ezért írok naplót, hogy még véletlenül se felejtsem el, mi történt velem. Mindenre jószívvel gondolok, mert ezek tettek olyanná, amilyen most vagyok. És mert igenis, tudok tanulni a hibáimból!

3 hozzászólás to “Emlékek”

  1. hellopetra 2010. április 27. - 17:55 #

    Jajj Lilla, én már mióta szeretnék Paulo Coelho-t olvasni, de sosem jutok el odáig, hogy vegyek/kölcsönözzek… Pedig nagyon szeretnék. De ezek szerint akkor tényleg megéri. Pont nem régen gondoltam, hogy szépen elmegyek, és kerítek valahonnan… A sors iróniája 😀

    Egyébként az emlékek számomra is nagyon fontosak. Rengeteget gondolkodok a múltamon, és fáj a szívem azokért az emberekért akiket elveszítettem… Most megihlettél, lehet hogy majd én is kifejtem a véleményemet erről a témáról. Persze csak, ha nem bánod.

    Szijja (:

  2. hellopetra 2010. április 27. - 20:42 #

    U.i. : Visszaolvastam a blogomban, és már írtam ilyen bejegyzést. 😀 Hát ez vicces… Még én magam sem emlékszem… xD

  3. lillla 2010. április 28. - 15:25 #

    igen, olvass, nagyon jó!
    😀 majd megnézem

Vélemény, hozzászólás?

