Nem érdekel, ez mostmár jár nekem

3 ápr

Múlthétről:
“Ha már képes valaki feltárni előttem a szívét, mindent tudok róla, szeretett, és én viszontszerettem, ráadásul nem kevés ideig, akkor ne mondja már nekem senki, hogy egy kicsi kis tiszteletet sem érdemlek meg a végén. Egy hét telt el, és ennyi lett volna több, mint 1 év? Rajtam nem lehet ám csak úgy áttaposni. Engem nem lehet a porig alázni. Velem nem lehet pofátlanul viselkedni. Addig nem, amíg én sem.
És ilyenkor mondom azt, hogy a megbocsátás nagy erény. Igen, én még erre is képes vagyok, és csak egy valami miatt, ami úgy tűnik, csak nekem természetes: tisztelet.”

Csak Neked: Ne írj rám, ha részeg vagy, ne írj, ha csak tahó tudsz lenni. Senki nem kíváncsi arra, hogy hogy alakul az érzelemgazdag új kapcsolatod, főleg nem én. És nem fogom mostmár a kedvedért levenni ezt a bejegyzést, mert tudod, amit adsz, azt kapsz. 14 hónap, és ez vagy most te. Szép.

Vélemény, hozzászólás?

