Békák és giliszták, meg egy fergeteges este befejezés nélkül

26 feb

Még frissek az emlékeim, tehát beszámolok a mai programomról, amit a kedves osztálytársaimnak és barátaimnak köszönhetünk.

Tehát, ma felkeltem és ittam egy kakaót, juj nagyon jó volt, aztán mentem suliba….. Na mi van, ezt most komolyan gondoltátok? Szóval parti helyszín Robinál, afféle összeülős, beszélgetős este lett. Volna, ha a megnőtt alkohol mennyiség nem hozta volna ki egyesekből a rejtett énjüket. Tehát ugrálás, táncolás, kiabálás lett az estéből. Jah, és hogy megmagyarázzam a bejegyzés címét; észrevettétek, hogy mikor sok eső esik, akkor a sok giliszta miatt, amik ott vannak az utakon, olyan giliszta szag van? És a békák is megindulnak, aminek az egyetlen eredménye az, hogy laposra nyújtott békatetemek tarkítják a bicikli utakat. Meg kell hagyni, én is fejen találtam egy szerencsétlen példányt.

Távozásom megünneplésére (?) kaptam dupla I gotta feeling-et, tehát az este mégsem volt olyan befejezetlen.

Még annyit, hogy tegnap kiderült, hogy városi szinten 6. a röplabda csapata az évfolyamunknak. 7-ből. A Dexter 4. évadának utolsó része pedig megkönnyeztetett. Na további szép estét!

Vélemény, hozzászólás?

