Szösszeneteinkből

11 feb

“…mert én szép vagyok.” Ez tűnhetne a világ legbeképzeltebb mondatának, ha nem Péter szájából hangzana el. Első ránézésre a tipikus jófiú, otthonülős mamikedvence, de ha egyszer kitárja a szívét (és karjait, hogy megöleljen barátsága jeléül), akkor megismerjük az igazi csibész oldalát. Amolyan tipikus rosszfiú ápolt külsővel. Viszont egy valami biztos: bármit megtenne a barátaiért. Bizonyíték a (eddigi) 3 videó képekkel.
Van pár rajongója, egy legalábbis biztos. Pedig nem tűnik nagy csajozógépnek vagy épp puncimágnesnek, ha vulgárisabbak akarunk lenni. Ettől függetlenül a Stinson-érzés nála is adja, gondolom én. Én személyszerint a kifejezésmódját imádom, meg ahogy ír.
Néha, a monológjaiból nekem úgy tűnik, mintha nem lenne biztos magában. Nem tudom, mi zajlik le benne, de remélhetőleg valamikor kitisztul belőle, ha máshogy nem, akkor havi vérzés formájában.
Félretéve a komolytalanságokat, Peti egy követendő példa (lehetne), de hát nem mindenki lehet olyan szép és vonzó, őt idézve, mint amilyen ő. Na meg ilyen hanyagul elegáns!

/Portré Petiről/

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

