Hideg, eső, évforduló

8 jan

Rég jártam erre, szóval nem tudtam senkit se szórakoztatni, mondjuk nem mintha most is lenne bármi ihletem vagy kedvem hozzá. Tehát elvagyok, épp itt reszketek a székemben.
Egy éve vagyok Vele 🙂 Ahogy Cica mondta, “ez már egy hosszútávú kapcsolat!”

Valami érdekes könyvet nemtud valaki ajánlani? A varázslós, meg a krimi jelenleg nem érdekel, és biográfiákból is most elég egy picit. Kellene valami kifogás magamnak, hogy miért nem olvasom még mindig ki a 22-es csapdáját, és miért csak a filmet néztem meg.

További szép napot 🙂

Reklámok

3 hozzászólás to “Hideg, eső, évforduló”

  1. 2010. január 8. - 15:58 #

    Ken Follett-től a Katedrális. Még van belőle száz oldalam, utána kérésre odaadom ;D

  2. Dalma 2010. január 9. - 21:39 #

    Bárcsak otthon lehetnék8)8)

    • lillacsi 2010. január 10. - 13:46 #

      pedig szerintem rohadtjó neked! :Dörülj a kis környezetváltozásnak 😀

Vélemény, hozzászólás?

