My body is your body

18 dec

Hát nem is tudom mit írjak. Mennyivel egyszerűbb lenne mindenkit névszerint megemlíteni, és nem törődni a következményekkel (amik ugye halálos büntetést és örökre tartó megpecsételést okozna nekem bizonyos emberek szemében).

Miért van az, hogy én érzem magam szarul, ha két, számomra igen fontos és kedves személy veszekszik és osztja egymást? Pedig én próbáltam békíteni. De elvileg mostmár minden jó.

Nekik. Nekem nem biztos, de majd megoldom.

2 hozzászólás to “My body is your body”

  1. Cicaaaa 2009. december 19. - 15:13 #

    mert mivan?:D

    • lillacsi 2009. december 19. - 23:27 #

      ha te azt tudnád 😀

Vélemény, hozzászólás?

