Punnyadás, veszekedés, hajvágás, hasfájás…

12 nov

És ezek közül mindegyik rossz.

  • Punnyadni utálok. Pedig néha, amikor egy nap van 6457 dolgom, akkor tényleg azt kívánom, hogy bárcsak ne lenne semmi tennivalóm, de nem. Nem jó ez, főleg, hogy azt terveztem, hogy csinálok valami érdemlegeset, mint például megváltom a világot, de ezt sajnos ma nem tudtam megvalósítani.
  • Veszekedni is rossz, mármint csak azzal, akit szeretek. Ha valakit nem szeretek, sőt, utálok és megvetek, azt kész orgazmus a sárga földig leosztani, azt tényleg szoktam szeretni. De ha egy számunkra igen kedves emberrel veszekszek, az ki hat az egész napomra, meg az otthoni családi életemre, meg satöbbi. A legnehezebb a barátokkal tartani magunkat, mivel legszívesebben vagy panaszkodnék, vagy durva hangnemben elmondanám a nem túl kedves véleményem a viseltes dolgaikról.
  • Lehet, hogy valaki a hajvágást a fodrászánál különleges élménynek tekinti, de nem tudom, én nem érzem különlegesnek azt a 2 és fél órát, amíg nézem magam előtt a saját hülye fejem, meg azt, hogy az ifjú fodrásznak készülő diákok az én hajamon tanulják a hajvágást. Mindezek ellenére jól sikerültem.
  • A hasfájásnak semmi jó oldala nincs, csak azt szeretem benne, amikor elmúlik. Amúgy nem tudom miért van, de elmúlhatna.

Ennyit a máról. Még jó, hogy suliba nem mentem

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

