tizenhat

8 nov

Hát igen, ezen is túl vagyok, 16 lettem november 7-én. Őszintén szólva semmi sem változott meg, de közben mégis minden más. És jó volt, hogy annyian gondoltak rám és felköszöntöttek, ezúton is megköszönöm nekik! 🙂

Pénteken pedig megnyílt az ÍHÁ. Fantasztikus tömegnyomor volt rá a legjellemzőbb; a vállamat is sikerült kiégetni egy cigarettával, de óó, semmi baj kiscsaj, ha már képes voltál bocsánatot kérni (ironizáltam, hogy rohadjon meg). De azért puszilgasd a barátom 😀 heh.

Az első képem 16 évesen, tökkirály
Ez meg a második, csak ez nem tetszik annyira Áronnak 😀 :

Persze nem hagyhatom ki a világ legszebb japán tortáját, amihez nagy, sőt hatalmas lelki erő kellett, hogy felvágjam. Egy igazi remekmű, köszi cukrászbácsik és nénik 🙂
Két estét is végig Vele töltöttem, szóval elmondhatom, hogy isteni hétvégém volt, amolyan “pillangó-turbózós”, ahogy mi fogalmazunk kettőnk között 🙂
Heppi börzdéj to Lilla
Reklámok

4 hozzászólás to “tizenhat”

  1. csib 2009. november 8. - 18:56 #

    szeretlek teee (LL)
    aranyos vagy 🙂

    • csib 2009. november 8. - 18:57 #

      azér nem tetszik mer benn volt vagy 40 fok és izzadt a hajam :))))

      • lillacsi 2009. november 8. - 19:11 #

        nekem meg a saját hajam nem tetszik, ami az arcodra kunkorodik 😀 de te bejössz bébi 😀

    • lillacsi 2009. november 8. - 19:10 #

      énis szeretlek édes :$ köszi de nem, tök bunkó vagyok 😀

Vélemény, hozzászólás?

