Édes élet

29 okt

Itt vagyok egyedül, hajnali 1 óra 7 perckor, rajzolok, és rájöttem valamire. Rájöttem, hogy nem akarok még felnőni. Örülök, hogy gyerek vagyok még (illetve tinédzser 😀 ), és szeretném élvezni az életet, amíg lehet, nem akarok azzal törődni, hogy mi van a nagyvilágban, vagy mi a politikai helyzet Palesztinában, nem érdekel, hogy új főpolgármestert választanak Budapesten, az se rángat, hogy B. Obama milyen színű öltönyt visel ma. Én egyszerűen csak örömöt akarok látni abban, hogy buborékokat fújok, hogy gyűjtöm a csokitojásból a műanyag lovacskákat, meg amiatt aggódok, hogy mit vegyek fel ma és hogy kifogyott az alapozóm. Igen, most jön az, hogy gyerekes vagyok. Pedig hidd el nem…

Gyerekesség az, amikor valakit azért nem kedvelsz már, mert nem olyan sznob, mint te: másokat lenézel, mert szerinted primitívek, és ha velük barátkozunk, akkor már megváltoztunk. Megváltoztunk igen, csakhogy ez senkit sem zavar, kivéve azt a csökönyös, gyerekes, makacs, sznob embert. Pedig lehet bennünk több emberség van, nem feszengünk, hogy jobbak legyünk másnál, nem érdekel, hogy műveltebbek legyünk a ‘többinél’.

Mi is pont ugyanúgy élvezzük az életet…

4 hozzászólás to “Édes élet”

  1. Emese 2009. október 29. - 00:29 #

    SZIA! Tetszik a blogod, szimpi vagy.. :O)

    ne is nőj fel soha 😀
    bárcsak egy felnőtt se dermesztené meg út közben, gyermeki szívét..

    • lillacsi 2009. október 29. - 19:22 #

      Köszi a kommentet 🙂 Nem is szándékozok felnőni, elhiheted ;D

  2. Petya 2009. november 8. - 15:36 #

    szia lilla!
    egy olyan ember vagy aki tisztán és világosan látja a dolgokat…

    így tovább elkezdtem olvasni a kis szösszeneteidet…

    • lillacsi 2009. november 8. - 18:20 #

      hát már épp ideje péter! köszönöm egyébként 🙂

Vélemény, hozzászólás?

