Ti miben hisztek?

19 okt

A sorsban, a véletlenekben, vagy abban, hogy saját magunk irányítjuk az életünket?

 (Szerintem az utóbbi olyan unalmas és lapos… Én a véletlenekben hiszek, mert jó rájönni a kapcsolatokra, meg én nem akarok megváltoztatni semmit sem az életemben, mert akkor most minden más lenne – pillangóhatás. Már pedig nekem most jó 😀 )

Na szóval, feltétlenül írjatok!!!

Reklámok

4 hozzászólás to “Ti miben hisztek?”

  1. Koni 2009. október 19. - 21:22 #

    Én szeretem magam irányítani az életemet, véletlenek mindig vannak, a sors fintora meg azért “játszik közre” néha, mert akkor legalább tudom arra fogni, ha valami olyan dolog történt, amit ugy érzek hogy nem érdemeltem meg / nem járt ki nekem / akármi.
    Írtam Gyula, remélem boldoggá tettelek!

  2. lillacsi 2009. október 20. - 19:44 #

    igen, megboldogultam! egyébként köszönöm Koni! 🙂

  3. Angyal 2009. október 21. - 19:42 #

    Véletlenek nincsenek! “Mi mindannyian tanítványnak születtünk. Minden, ami létezik az a mi mesterünk, és minden azért van, azért történik, hogy előrébb vigyen bennünket é tanuljunk belőle.”

    • lillacsi 2009. október 21. - 20:05 #

      🙂 köszönöm a kommentet! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

