malom

18 Sze

Szóval festenem kellett az őszi tárlatra. Jólvan, meg is tettem, és meglepődtem, mert magamnak is tetszett a kész kép. Most kezdtem kísérletezni igazán a vízfestékkel, és egész jó lett. És persze az sem elfelejtendő, hogy másoknak is tetszett, meg a tanárnőnek is. 🙂 Zsear.

További fejlemény az életemben, hogy vettem festővásznat. Kis méretű, de első próbálkozásra nem lesz rossz ez… Majd ha valami jót hozok ki belőle, akkor közlöm 😀 Jah igen, a malmos festményről elfelejtettem képet csinálni, úgyhogy ha majd egyszer visszajut hozzám (már ha visszajut :P), majd akkor felrakom ide is, deviantArt-ra, meg ahova kell még :D.

De most viszont görcsöl a hasikám, úgyhogy jobban teszem, ha lefekszek és olvasok Kokain-t. Mert ugye vettem egy új Beatles-es könyvet, és már alig várom, hogy elkezdjem 🙂 Jah és igen, jó rég írtam, ezt még az elején kellett volna. (Mondjuk észrevehető volt, hogy rég)

Nah viszlát

Vélemény, hozzászólás?

