itthon

28 aug

Hazajöttünk tegnap Leányfaluról. Elég jó volt, Áronkával 🙂 Az esztergomi élményfürdő hullámmedencéje a legjobb 😀 Párszor nyeltem vizet 😀 Meg megsétáltattuk a két kutyust is, tök jól néztünk ki két nagy kutyával 😛 De szerintem inkább megmutatom képekben:

Bruti meg én
Bruti meg én

 

Soma :)
Soma 🙂

 

Anya, Rebeka, én (Esztergom)
Anya, Rebeka, én (Esztergom)

 

Szentendrén egy templom :D
Szentendrén egy templom 😀

 

Szentendrén is tevékenykedtem :D
Szentendrén is tevékenykedtem 😀

 

Tetszik a kocsma neve :P

Tetszik a kocsma neve 😛

 

Rebi édes

Rebi édes

 

Hát röviden ennyi.

Happy 51th birthday Michael Jackson! 😦

2 hozzászólás to “itthon”

  1. kilennék?:P 2009. szeptember 28. - 19:45 #

    Jó volt Leaányfalu:D örökpoén:D

    • lillacsi 2009. szeptember 28. - 19:48 #

      van pár tippem 😀 nemtalálom viccesnek de okké 😀

Vélemény, hozzászólás?

