augusztus 12.

12 aug

Bizonyára akit érdekel a téma, az tudja, hogy ma érdemes (volt) nézni az eget este a meteorhullás miatt. Én személy szerint imádom nézni az eget, napközben amikor bárányfelhős, este meg amikor felhőtlen és látszanak a csillagok. Szóval természetesen kifeküdtem Áronnal egy dombocskára messze a fényektől, és vártuk a hullócsillagokat. Megérte, mert minimum 10-et biztos láttunk (számoltam, úgyhogy nem túlzok). Jó sokmindent kívántam XD. Tehát sajnálhatja, aki nem nézte 😛

2 hozzászólás to “augusztus 12.”

  1. csib 2009. augusztus 14. - 21:52 #

    szeretlek! (L) 🙂

    • lillacsi 2009. augusztus 15. - 13:34 #

      Én is szeretlek!

Vélemény, hozzászólás?

